Zaloguj

Regulamin

1. Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu używa się następujących definicji:

  1. Serwis: serwis internetowy dostępny pod adresem https://powiadom-klienta.pl/, którego właścicielem i administratorem jest Usługodawca.

  2. Usługodawca: Wojciech Jeżowski usługi informatyczne, ul. Andrzeja Sacharowa, nr 87, lok. 27, 92-518 Łódź, NIP: 7282858624.

  3. Użytkownik: osoba prawna lub fizyczna zarejestrowana w Serwisie, która korzysta z Serwisu w celu wykonywania działalności gospodarczej.

  4. Klient Końcowy: osoba fizyczna, której dane Użytkownik przekazuje Usługodawcy w celu wysłania do niej wiadomości SMS z przypomnieniem o wizycie.

  5. Regulamin: niniejszy regulamin określający zasady korzystania z Serwisu.

  6. Konto Użytkownika: konto utworzone w Serwisie przez Użytkownika, za pomocą którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Panelu Użytkownika i może korzystać z usług oferowanych przez Usługodawcę.

  7. Panel: strona internetowa dostępna w Serwisie po zalogowaniu się Użytkownika do jego Konta Użytkownika, umożliwiająca Użytkownikowi zarządzanie wizytami i korzystanie z usług oferowanych przez Usługodawcę.

  8. Usługa: usługa świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu, polegająca na wysyłaniu wiadomości SMS z przypomnieniem o wizytach.

  9. Wiadomość SMS: wiadomość tekstowa wysłana z wykorzystaniem technologii SMS do Klienta Końcowego w ramach Usługi.

  10. Powiadomienie: wiadomość SMS lub zestaw wiadomości SMS z przypomnieniem o wizycie, wysyłana do Klienta Końcowego na zlecenie Użytkownika.

  11. Punkt: jednostka rozliczeniowa w Serwisie, wykorzystywana do zakupu Usług.

  12. Pakiet Punktów: określona liczba Punktów, którą Użytkownik może kupić za pośrednictwem Serwisu w celu wykorzystania ich na wysyłkę Powiadomień. Liczba Punktów w Pakiecie Punktów oraz ich cena są określane przez Usługodawcę w Cenniku.

  13. Cennik: aktualny wykaz cen Usług i Pakietów Punktów dostępny na stronie internetowej Serwisu.

  14. Zamówienie: złożone przez Użytkownika za pośrednictwem przelewu zlecenie kupna Pakietu Punktów.

2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady według, których Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną.

  2. Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu dostępnego pod adresem https://powiadom-klienta.pl.

  3. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Serwisu usługi polegające na wysyłaniu wiadomości SMS z przypomnieniem o wizytach na polskie numery telefonów. Usługodawca świadczy usługi m.in, dla firm z branży fryzjerskiej, kosmetycznej i stomatologicznej lecz nie tylko. Szczegółowe informacje dotyczące oferowanych usług dostępne są na stronie internetowej Serwisu.

  4. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Serwis był dostępny dla Użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługodawca zastrzega jednak sobie prawo do przerw technicznych w dostępie do Serwisu w celu jego konserwacji lub ulepszenia.

  5. Serwis udostępnia jedynie narzędzie do komunikacji z Klientami Końcowymi. Usługodawca nie ma wpływu na treść ani warunki umów zawieranych przez Użytkownika z jego Klientami. Usługodawca nie jest stroną tych umów i nie ponosi odpowiedzialności za ich wykonanie.

  6. Regulamin nie ma na celu ograniczenia praw użytkowników wynikających z przepisów nadrzędnych. W przypadku wystąpienia rozbieżności między postanowieniami Regulaminu a obowiązującymi przepisami prawa, pierwszeństwo mają te przepisy.

3. Usługi świadczone w ramach Serwisu umożliwiają między innymi

1. Rejestrację użytkownika

1.1. Rejestracja użytkownika w Serwisie jest dobrowolna i bezpłatna.

1.2. Rejestracji użytkownika można dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Serwisu.

1.3. W formularzu rejestracyjnym Użytkownik zobowiązany jest podać następujące dane:

1.3.1. Adres e-mail;
1.3.2. Nazwę użytkownika;
1.3.3. Hasło;

1.4. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Użytkownik zobowiązany jest zaakceptować Regulamin i Politykę Prywatności Serwisu.

1.5. Po zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki Prywatności Serwisu i wysłaniu formularza, Użytkownik otrzyma na podany przez siebie adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

1.6. Kliknięcie w link aktywacyjny jest niezbędne do aktywacji Konta Użytkownika.

1.7. Po aktywacji Konta Użytkownika Użytkownik może zalogować się do Panelu Użytkownika za pomocą adresu e-mail i hasła podanych podczas rejestracji.

1.8. Wypełnienie i wysłanie formularza rejestracyjnego oznacza zawracie Umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną z Usługodawcą.

2. Utworzenie wizyty

2.1. Użytkownik może utworzyć wizytę w Panelu Użytkownika.

2.2. Podczas tworzenia wizyty Użytkownik zobowiązany jest podać następujące dane:

2.2.1. Numer telefonu Klienta Końcowego (opcjonalnie);
2.2.2. Opis wizyty (opcjonalnie);
2.2.3. Datę i godzinę wizyty;
2.2.4. Zaznaczyć typy powiadomień, które mają być wysłane do Klienta Końcowego (przy zapisie wizyty, dzień przed wizytą, w dniu wizyty).

2.3. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól Użytkownik może zapisać wizytę klikając przycisk "Zapisz wizytę".

2.4. Po zapisaniu wizyty Użytkownik zobaczy utworzoną wizytę w kalendarzu, w Panelu Klienta.

3. Edycja wizyty

3.1. Użytkownik może edytować wizytę w Panelu Użytkownika.

3.2. Podczas edycji wizyty Użytkownik może zmienić datę i godzinę wizyty

3.3. Po wprowadzeniu zmian Użytkownik może zapisać zmiany klikając przycisk "Zapisz wizytę", a następnie przycisk “Potwierdź”.

3.4. Po zapisaniu zmian Użytkownik zobaczy zmienioną wizytę w kalendarzu.

3.5. Jeśli podczas tworzenia wizyty został podany numer telefonu Klienta Końcowego, zmiana terminu wizyty spowoduje automatyczne wysłanie do Klienta Końcowego Powiadomienia z informacją o zmianie terminu wizyty.

4. Odwołanie wizyty

4.1. Użytkownik może odwołać wizytę w Panelu Użytkownika.

4.2. Po odwołaniu wizyty Użytkownik zobaczy, że wizyta zniknęła z kalendarza.

4.3. Jeśli podczas tworzenia wizyty został podany numer telefonu Klienta Końcowego, odwołanie wizyty spowoduje automatyczne wysłanie do Klienta Końcowego Powiadomienia z informacją o odwołaniu wizyty.

4. Opłaty i rozliczenia

  1. Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne do momentu rozpoczęcia wysyłania Powiadomień.

  2. Wysyłanie Powiadomień wymaga posiadania Punktów. Punkty można kupić w formie Pakietów Punktów poprzez złożenie Zamówienia.

  3. Aktualny Cennik Pakietów Punktów dostępny jest na stronie internetowej Serwisu.

  4. Użytkownik może zakupić Pakiet Punktów za pośrednictwem przelewu bankowego.

  5. Użytkownik dokonuje Zamówienia Pakietu Punktów poprzez złożenie dyspozycji przelewu bankowego. Kwota przelewu powinna odpowiadać kwocie brutto wskazanej w Cenniku dla wybranego Pakietu Punktów. W tytule przelewu Użytkownik zobowiązany jest podać dane niezbędne do identyfikacji Użytkownika, w szczególności NIP.

  6. Usługodawca zaczyna realizować Zamówienie po zaksięgowaniu płatności za Zamówienie na koncie Usługodawcy.

  7. Zamówienie uważa się za zrealizowane, gdy liczba Punktów zawartych w zakupionym Pakiecie Punktów zostanie przypisana do Konta Użytkownika oraz gdy Usługodawca wyśle na podany przez Użytkownika adres e-mail wiadomość z Fakturą VAT za zakupiony Pakiet Punktów. Zrealizowane Zamówienie nie podlega zwrotowi.

  8. W przypadku wątpliwości Usługodawcy co do tożsamości Użytkownika lub prawidłowości złożonego Zamówienia, Usługodawca może wstrzymać się z wysyłką Faktur VAT i przypisaniem Punktów do Konta Użytkownika do czasu wyjaśnienia wątpliwości. W takim przypadku Użytkownik, o ile to możliwe zostanie poinformowany o zaistniałych wątpliwościach i poproszony o ich wyjaśnienie. Jeżeli Użytkownik nie wyjaśni wątpliwości Usługodawcy w wyznaczonym terminie, Usługodawca może anulować Zamówienie i zwrócić Użytkownikowi wpłaconą kwotę w terminie 14 dni od daty anulowania Zamówienia na rachunek bankowy, z którego zostały wpłacone pieniądze.

  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub błędy w realizacji płatności spowodowane podczas składania dyspozycji przelewu.

10. Liczba punktów.

10.1. Aktualna liczba Punktów jest widoczna w Panelu Użytkownika. Jest to różnica liczby zakupionych punktów i sumy punktów za wysłane Powiadomienia i Powiadomień, które mają zostać wysłane w przyszłości.

10.2. Serwis przed wysyłką Powiadomienia sprawdza bilans punktów tylko na podstawie wysłanych Powiadomień.

11. Koszt i zasady wysyłki Powiadomień.

11.1. Koszt wysyłki SMSa zwykłego (przy zapisie, dzień przed, w dniu wizyty) wynosi 0,2 pkt.

11.2. Koszt wysyłki SMSa specjalnego (przy zmianie terminu, przy odwołaniu wizyty) wynosi 0,1 pkt.

12. W przypadku wyczerpania Punktów:

12.1. Użytkownik może zapisywać nowe wizyty oraz edytować i odwoływać wizyty już zapisane.

12.2. Nowe wizyty mogą mieć zaznaczone powiadomienia do wysyłki, co skutkować będzie pokazywaniem w Panelu Klienta ujemnej liczby punktów.

12.3. Serwis nie wyśle Powiadomień dopóki Użytkownik nie będzie miał wystarczającej ilości punktów przypisanych do Konta Użytkownika.

12.4. Użytkownik może dokonać zakupu kolejnego Pakietu Punktów w celu wznowienia wysyłania Powiadomień.

12.5. Punkty za nie wysłane Powiadomienia zostaną zwrócone Użytkownikowi po dacie wizyty.

13. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cennika w dowolnym momencie.

14. Usługodawca nie dokonuje zwrotu za niewykorzystane Punkty.

5. Zasady korzystania z Usługi

1. Treści wiadomości SMS

1.1. Użytkownik może samodzielnie zmienić treść wiadomości SMS wysyłanych do Klientów Końcowych w ramach Usługi.

1.2. Treści wiadomości SMS nie mogą mieć charakteru wulgarnego, naruszać dóbr osobistych i ogólnie pojętego "dobrego smaku" oraz muszą stosować się do poprawnego współżycia w społeczeństwie.

1.3. Wiadomości Użytkownika nie mogą mieć charakteru reklamowego ani być kwalifikowane jako spam.

2. Wymagania techniczne

2.1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu przy użyciu urządzenia posiadającego połączenie z Internetem oraz aktualną, współczesną przeglądarkę internetową.

2.2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i w sposób nienaruszający praw autorskich ani innych praw osób trzecich.

2.3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego prawidłowego funkcjonowania.

2.4. Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymania się od wszelkich działań mogących utrudniać lub uniemożliwiać korzystanie z Serwisu innym Użytkownikom.

2.5. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.

3. Odpowiednie zabezpieczenie danych dostępowych przez użytkownika

3.1. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych dostępowych do swojego Konta Użytkownika, tj. hasła i loginu.

3.2. Użytkownik zobowiązany jest do nieudostępniania danych dostępowych do swojego Konta Użytkownika osobom trzecim.

3.3. Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Usługodawcy o wszelkich podejrzeniach dotyczących nieuprawnionego dostępu do jego Konta Użytkownika.

3.4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Użytkownikowi lub osobom trzecim na skutek nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień pkt 5.3.1 - 5.3.3 Regulaminu.

6. Dostępność Usług

  1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Serwis był dostępny dla Użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługodawca zastrzega jednak sobie prawo do przerw technicznych w dostępie do Serwisu w celu jego konserwacji, ulepszenia i/lub naprawy istniejących błędów.

2. Usługodawca nie odpowiada za przerwy w dostępie do Serwisu spowodowane w szczególności:

2.1. siłą wyższą;

2.2. awariami sieci Internet;

2.3. awariami sprzętu lub oprogramowania po stronie Użytkownika;

2.4. niewłaściwym korzystaniem z Serwisu przez Użytkownika.

  1. W przypadku przerwy w dostępie do Serwisu, Usługodawca zwróci Użytkownikowi kwotę odpowiadającą wartości Punktów za Powiadomienia jeśli te nie zostały wysłane ze względu na okres przerwy w dostępie do Serwisu.

  2. Usługodawca może wprowadzić zmiany w funkcjonalności Serwisu lub zawiesić jego działanie w całości lub w części.

5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta Użytkownika, w szczególności w przypadku:

5.1. rażącego naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu;

5.2. korzystania z Serwisu w celach niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami;

5.3. podawania nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd danych.

  1. Usunięcie Konta Użytkownika powoduje utratę wszystkich przypisanych do niego Punktów.

  2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje Konto Użytkownika. W takim przypadku Użytkownik traci wszystkie przypisane do niego Punkty.

7. Płatności

1. Cennik

1.1. Aktualny Cennik Usług i Pakietów Punktów dostępny jest na stronie internetowej Serwisu.

1.2. Cennik zawiera informacje o:

  • cenach netto oraz brutto Pakietów Punktów;
  • ilości Punktów w ramach Pakietów Punktów;

1.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cennika w dowolnym momencie.

1.4. Zmiana Cennika nie dotyczy Zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmiany Cennika.

1.5. W przypadku gdy Zamówienie zostanie złożone w okresie obejmującym zmianę Cennika i w związku z tym powstaną wątpliwości co do jego interpretacji, Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby rozstrzygnąć je na korzyść Użytkownika.

2. Sposób płatności

2.1. Płatności za Pakiety Punktów dokonywane są za pośrednictwem przelewu bankowego.

2.2. Użytkownik dokonuje płatności za pośrednictwem przelewu bankowego na rachunek bankowy Usługodawcy wskazany w zakładce Punkty po zalogowaniu do Panelu oraz po wypełnieniu w zakładce Ustawienia danych do wystawienia Faktury VAT.

2.3. W tytule przelewu Użytkownik zobowiązany jest podać dane niezbędne do identyfikacji Zamówienia, w szczególności nazwę Pakietu Punktów i NIP.

2.4. Płatność za Zamówienie uważa się za dokonaną w dniu zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Usługodawcy.

3. Faktury VAT

3.1. Usługodawca wystawia na rzecz Użytkownika Fakturę VAT za zakupione Pakiety Punktów.

3.2. Faktura VAT zostanie wysłana na podany przez Użytkownika adres e-mail w terminie 7 dni od daty zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Usługodawcy.

3.3. Użytkownik zobowiązany jest do podania poprawnych danych do wystawienia Faktury VAT.

3.4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Użytkownika nieprawidłowych danych do wystawienia Faktury VAT.

3.5. W przypadku wystawienia Faktury VAT na błędne dane, Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Usługodawcy o zaistniałym błędzie.

3.6. Usługodawca wystawi korektę Faktury VAT w terminie 7 dni od daty poinformowania go o błędzie w danych do wystawienia Faktury VAT.

8. Odpowiedzialność stron

1. Reklamacje i zażalenia

1.1. Użytkownik może złożyć reklamację lub zażalenie w formie pisemnej na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej na adres email: kontakt@powiadom-klienta.pl

1.2. Reklamacja lub zażalenie powinno zawierać:

  • imię i nazwisko Użytkownika;
  • NIP Użytkownika jeśli został on uzupełniony;
  • adres e-mail Użytkownika;
  • opis zgłaszanego problemu;
  • żądanie Użytkownika.

1.3. Usługodawca rozpatrzy reklamację lub zażalenie w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

1.4. O rozstrzygnięciu reklamacji lub zażalenia Użytkownik zostanie poinformowany na piśmie lub w formie elektronicznej na podany adres e-mail.

1.5. Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia odwołania od rozstrzygnięcia reklamacji lub zażalenia w terminie 14 dni od daty otrzymania rozstrzygnięcia.

1.6. Odwołanie od rozstrzygnięcia reklamacji lub zażalenia należy złożyć w formie pisemnej na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej na adres email: kontakt@powiadom-klienta.pl

1.7. Usługodawca rozpatrzy odwołanie w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

1.8. O rozstrzygnięciu odwołania Użytkownik zostanie poinformowany na piśmie lub w formie elektronicznej na podany adres e-mail.

2. Rozstrzyganie sporów

2.1. Ewentualne spory pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem zostaną poddane rozstrzygnięciu przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

2.2. Użytkownik może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym z mediacji lub arbitrażu.

3. Zmiany Regulaminu

3.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.

3.2. Aktualny Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Serwisu, a wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie publikacji.

3.3. Użytkownik, który nie akceptuje zmian Regulaminu, może w terminie 14 dni od daty ich wejścia w życie rozwiązać umowę z Usługodawcą.

3.4. Usługodawca poinformuje Użytkowników o zmianie Regulaminu poprzez wiadomość email.

3.5. Aktualny Regulamin wchodzi w życie:

3.5.1. z dniem 30.07.2024 r. dla Użytkowników zarejestrowanych przed 21.07.2024 r.

3.5.2. z dniem 21.07.2024 r. dla Użytkowników zarejestrowanych 21.07.2024 r. lub później.

9. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników w zakresie niezbędnym do realizacji Usług, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO”. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Serwisu.

  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług w przypadku zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Usługodawcy, którego nie można było przewidzieć ani zapobiec mu racjonalnymi środkami, takie jak: klęski żywiołowe, wojny, strajki, awarie sieci energetycznych lub telekomunikacyjnych.

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania Konta Użytkownika w całości lub w części, czasowo lub na stałe, w przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu.

  4. W przypadku zablokowania Konta Użytkownika z powodu naruszenia Regulaminu, Użytkownik nie ma prawa do zwrotu środków za niewykorzystane Punkty.