Regulamin
1. Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu używa się następujących definicji:
- Serwis: serwis internetowy dostępny pod adresem https://powiadom-klienta.pl/, którego właścicielem i administratorem jest Usługodawca.
- Usługodawca: Wojciech Jeżowski usługi informatyczne, ul. Andrzeja Sacharowa, nr 87, lok. 27, 92-518 Łódź, NIP: 7282858624.
- Użytkownik: osoba prawna lub fizyczna zarejestrowana w Serwisie, która korzysta z Serwisu w celu wykonywania działalności gospodarczej.
- Klient Końcowy: osoba fizyczna, której dane Użytkownik przekazuje Usługodawcy w celu wysłania do niej wiadomości SMS z przypomnieniem o wizycie.
- Regulamin: niniejszy regulamin określający zasady korzystania z Serwisu.
- Konto Użytkownika: konto utworzone w Serwisie przez Użytkownika, za pomocą którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Panelu Użytkownika i może korzystać z usług oferowanych przez Usługodawcę.
- Panel: strona internetowa dostępna w Serwisie po zalogowaniu się Użytkownika do jego Konta Użytkownika, umożliwiająca Użytkownikowi zarządzanie wizytami i korzystanie z usług oferowanych przez Usługodawcę.
- Usługa: usługa świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu, polegająca na wysyłaniu wiadomości SMS z przypomnieniem o wizytach.
- Wiadomość SMS: wiadomość tekstowa wysłana z wykorzystaniem technologii SMS do Klienta Końcowego w ramach Usługi.
- Powiadomienie: wiadomość SMS lub zestaw wiadomości SMS z przypomnieniem o wizycie, wysyłana do Klienta Końcowego na zlecenie Użytkownika.
- Punkt: jednostka rozliczeniowa w Serwisie, wykorzystywana do zakupu Usług.
- Pakiet Punktów: określona liczba Punktów, którą Użytkownik może kupić za pośrednictwem Serwisu w celu wykorzystania ich na wysyłkę Powiadomień. Liczba Punktów w Pakiecie Punktów oraz ich cena są określane przez Usługodawcę w Cenniku.
- Cennik: aktualny wykaz cen Usług i Pakietów Punktów dostępny na stronie internetowej Serwisu.
- Zamówienie: złożone przez Użytkownika za pośrednictwem przelewu zlecenie kupna Pakietu Punktów.
2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady według, których Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną.
- Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu dostępnego pod adresem https://powiadom-klienta.pl.
- Usługodawca świadczy za pośrednictwem Serwisu usługi polegające na wysyłaniu wiadomości SMS z przypomnieniem o wizytach na polskie numery telefonów. Usługodawca świadczy usługi m.in, dla firm z branży fryzjerskiej, kosmetycznej i stomatologicznej lecz nie tylko. Szczegółowe informacje dotyczące oferowanych usług dostępne są na stronie internetowej Serwisu.
- Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Serwis był dostępny dla Użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługodawca zastrzega jednak sobie prawo do przerw technicznych w dostępie do Serwisu w celu jego konserwacji lub ulepszenia.
- Serwis udostępnia jedynie narzędzie do komunikacji z Klientami Końcowymi. Usługodawca nie ma wpływu na treść ani warunki umów zawieranych przez Użytkownika z jego Klientami. Usługodawca nie jest stroną tych umów i nie ponosi odpowiedzialności za ich wykonanie.
- Regulamin nie ma na celu ograniczenia praw użytkowników wynikających z przepisów nadrzędnych. W przypadku wystąpienia rozbieżności między postanowieniami Regulaminu a obowiązującymi przepisami prawa, pierwszeństwo mają te przepisy.
3. Usługi świadczone w ramach Serwisu umożliwiają między innymi
- Rejestrację użytkownika
- Rejestracja użytkownika w Serwisie jest dobrowolna i bezpłatna.
- Rejestracji użytkownika można dokonać poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Serwisu.
- W formularzu rejestracyjnym Użytkownik zobowiązany jest podać następujące dane:
- Adres e-mail;
- Nazwę użytkownika;
- Hasło;
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Użytkownik zobowiązany jest zaakceptować Regulamin i Politykę Prywatności Serwisu.
- Po zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki Prywatności Serwisu i wysłaniu formularza, Użytkownik otrzyma na podany przez siebie adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
- Kliknięcie w link aktywacyjny jest niezbędne do aktywacji Konta Użytkownika.
- Po aktywacji Konta Użytkownika Użytkownik może zalogować się do Panelu Użytkownika za pomocą adresu e-mail i hasła podanych podczas rejestracji.
- Wypełnienie i wysłanie formularza rejestracyjnego oznacza zawracie Umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną z Usługodawcą.
- Utworzenie wizyty
- Użytkownik może utworzyć wizytę w Panelu Użytkownika.
- Podczas tworzenia wizyty Użytkownik zobowiązany jest podać następujące dane:
- Numer telefonu Klienta Końcowego (opcjonalnie);
- Opis wizyty (opcjonalnie);
- Datę i godzinę wizyty;
- Zaznaczyć typy powiadomień, które mają być wysłane do Klienta Końcowego (przy zapisie wizyty, dzień przed wizytą, w dniu wizyty).
- Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól Użytkownik może zapisać wizytę klikając przycisk „Zapisz wizytę”.
- Po zapisaniu wizyty Użytkownik zobaczy utworzoną wizytę w kalendarzu, w Panelu Klienta.
- Edycja wizyty
- Użytkownik może edytować wizytę w Panelu Użytkownika.
- Podczas edycji wizyty Użytkownik może zmienić datę i godzinę wizyty.
- Po wprowadzeniu zmian Użytkownik może zapisać zmiany klikając przycisk „Zapisz wizytę”, a następnie przycisk “Potwierdź”.
- Po zapisaniu zmian Użytkownik zobaczy zmienioną wizytę w kalendarzu.
- Jeśli podczas tworzenia wizyty został podany numer telefonu Klienta Końcowego, zmiana terminu wizyty spowoduje automatyczne wysłanie do Klienta Końcowego Powiadomienia z informacją o zmianie terminu wizyty.
- Odwołanie wizyty
- Użytkownik może odwołać wizytę w Panelu Użytkownika.
- Po odwołaniu wizyty Użytkownik zobaczy, że wizyta zniknęła z kalendarza.
- Jeśli podczas tworzenia wizyty został podany numer telefonu Klienta Końcowego, odwołanie wizyty spowoduje automatyczne wysłanie do Klienta Końcowego Powiadomienia z informacją o odwołaniu wizyty.
4. Opłaty i rozliczenia
- Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne do momentu rozpoczęcia wysyłania Powiadomień.
- Wysyłanie Powiadomień wymaga posiadania Punktów. Punkty można kupić w formie Pakietów Punktów poprzez złożenie Zamówienia.
- Aktualny Cennik Pakietów Punktów dostępny jest na stronie internetowej Serwisu.
- Użytkownik może zakupić Pakiet Punktów za pośrednictwem przelewu bankowego.
- Użytkownik dokonuje Zamówienia Pakietu Punktów poprzez złożenie dyspozycji przelewu bankowego. Kwota przelewu powinna odpowiadać kwocie brutto wskazanej w Cenniku dla wybranego Pakietu Punktów. W tytule przelewu Użytkownik zobowiązany jest podać dane niezbędne do identyfikacji Użytkownika, w szczególności NIP.
- Usługodawca zaczyna realizować Zamówienie po zaksięgowaniu płatności za Zamówienie na koncie Usługodawcy.
- Zamówienie uważa się za zrealizowane, gdy liczba Punktów zawartych w zakupionym Pakiecie Punktów zostanie przypisana do Konta Użytkownika oraz gdy Usługodawca wyśle na podany przez Użytkownika adres e-mail wiadomość z Fakturą VAT za zakupiony Pakiet Punktów. Zrealizowane Zamówienie nie podlega zwrotowi.
- W przypadku wątpliwości Usługodawcy co do tożsamości Użytkownika lub prawidłowości złożonego Zamówienia, Usługodawca może wstrzymać się z wysyłką Faktur VAT i przypisaniem Punktów do Konta Użytkownika do czasu wyjaśnienia wątpliwości. W takim przypadku Użytkownik, o ile to możliwe zostanie poinformowany o zaistniałych wątpliwościach i poproszony o ich wyjaśnienie. Jeżeli Użytkownik nie wyjaśni wątpliwości Usługodawcy w wyznaczonym terminie, Usługodawca może anulować Zamówienie i zwrócić Użytkownikowi wpłaconą kwotę w terminie 14 dni od daty anulowania Zamówienia na rachunek bankowy, z którego zostały wpłacone pieniądze.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub błędy w realizacji płatności spowodowane podczas składania dyspozycji przelewu.
- Liczba punktów
- Aktualna liczba Punktów jest widoczna w Panelu Użytkownika. Jest to różnica liczby zakupionych punktów i sumy punktów za wysłane Powiadomienia i Powiadomień, które mają zostać wysłane w przyszłości.
- Serwis przed wysyłką Powiadomienia sprawdza bilans punktów tylko na podstawie wysłanych Powiadomień.
- Koszt i zasady wysyłki Powiadomień
- Koszt wysyłki SMSa zwykłego (przy zapisie, dzień przed, w dniu wizyty) wynosi 0,2 pkt.
- Koszt wysyłki SMSa specjalnego (przy zmianie terminu, przy odwołaniu wizyty) wynosi 0,1 pkt.
- W przypadku wyczerpania Punktów
- Użytkownik może zapisywać nowe wizyty oraz edytować i odwoływać wizyty już zapisane.
- Nowe wizyty mogą mieć zaznaczone powiadomienia do wysyłki, co skutkować będzie pokazywaniem w Panelu Klienta ujemnej liczby punktów.
- Serwis nie wyśle Powiadomień dopóki Użytkownik nie będzie miał wystarczającej ilości punktów przypisanych do Konta Użytkownika.
- Użytkownik może dokonać zakupu kolejnego Pakietu Punktów w celu wznowienia wysyłania Powiadomień.
- Punkty za niewysłane Powiadomienia zostaną zwrócone Użytkownikowi po dacie wizyty.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cennika w dowolnym momencie.
- Usługodawca nie dokonuje zwrotu za niewykorzystane Punkty.
5. Zasady korzystania z Usługi
- Treści wiadomości SMS
- Użytkownik może samodzielnie zmienić treść wiadomości SMS wysyłanych do Klientów Końcowych w ramach Usługi.
- Treści wiadomości SMS nie mogą mieć charakteru wulgarnego, naruszać dóbr osobistych i ogólnie pojętego „dobrego smaku” oraz muszą stosować się do poprawnego współżycia w społeczeństwie.
- Wiadomości Użytkownika nie mogą mieć charakteru reklamowego ani być kwalifikowane jako spam.
- Wymagania techniczne
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu przy użyciu urządzenia posiadającego połączenie z Internetem oraz aktualną, współczesną przeglądarkę internetową.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i w sposób nienaruszający praw autorskich ani innych praw osób trzecich.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego prawidłowego funkcjonowania.
- Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymania się od wszelkich działań mogących utrudniać lub uniemożliwiać korzystanie z Serwisu innym Użytkownikom.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
- Odpowiednie zabezpieczenie danych dostępowych przez użytkownika
- Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy danych dostępowych do swojego Konta Użytkownika, tj. hasła i loginu.
- Użytkownik zobowiązany jest do nieudostępniania danych dostępowych do swojego Konta Użytkownika osobom trzecim.
- Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Usługodawcy o wszelkich podejrzeniach dotyczących nieuprawnionego dostępu do jego Konta Użytkownika.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Użytkownikowi lub osobom trzecim na skutek nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień pkt 5.3.1 – 5.3.3 Regulaminu.
6. Dostępność Usług
- Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Serwis był dostępny dla Użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługodawca zastrzega jednak sobie prawo do przerw technicznych w dostępie do Serwisu w celu jego konserwacji, ulepszenia i/lub naprawy istniejących błędów.
- Usługodawca nie odpowiada za przerwy w dostępie do Serwisu spowodowane w szczególności:
- siłą wyższą;
- awariami sieci Internet;
- awariami sprzętu lub oprogramowania po stronie Użytkownika;
- niewłaściwym korzystaniem z Serwisu przez Użytkownika.
- W przypadku przerwy w dostępie do Serwisu, Usługodawca zwróci Użytkownikowi kwotę odpowiadającą wartości Punktów za Powiadomienia jeśli te nie zostały wysłane ze względu na okres przerwy w dostępie do Serwisu.
- Usługodawca może wprowadzić zmiany w funkcjonalności Serwisu lub zawiesić jego działanie w całości lub w części.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta Użytkownika, w szczególności w przypadku:
- rażącego naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu;
- korzystania z Serwisu w celach niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami;
- podawania nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd danych.
- Usunięcie Konta Użytkownika powoduje utratę wszystkich przypisanych do niego Punktów.
- Użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje Konto Użytkownika. W takim przypadku Użytkownik traci wszystkie przypisane do niego Punkty.
7. Płatności
- Cennik
- Aktualny Cennik Usług i Pakietów Punktów dostępny jest na stronie internetowej Serwisu.
- Cennik zawiera informacje o:
- cenach netto oraz brutto Pakietów Punktów;
- ilości Punktów w ramach Pakietów Punktów;
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cennika w dowolnym momencie.
- Zmiana Cennika nie dotyczy Zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmiany Cennika.
- W przypadku gdy Zamówienie zostanie złożone w okresie obejmującym zmianę Cennika i w związku z tym powstaną wątpliwości co do jego interpretacji, Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby rozstrzygnąć je na korzyść Użytkownika.
- Sposób płatności
- Płatności za Pakiety Punktów dokonywane są za pośrednictwem przelewu bankowego.
- Użytkownik dokonuje płatności za pośrednictwem przelewu bankowego na rachunek bankowy Usługodawcy wskazany w zakładce Punkty po zalogowaniu do Panelu oraz po wypełnieniu w zakładce Ustawienia danych do wystawienia Faktury VAT.
- W tytule przelewu Użytkownik zobowiązany jest podać dane niezbędne do identyfikacji Zamówienia, w szczególności nazwę Pakietu Punktów i NIP.
- Płatność za Zamówienie uważa się za dokonaną w dniu zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Faktury VAT
- Usługodawca wystawia na rzecz Użytkownika Fakturę VAT za zakupione Pakiety Punktów.
- Faktura VAT zostanie wysłana na podany przez Użytkownika adres e-mail w terminie 7 dni od daty zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Użytkownik zobowiązany jest do podania poprawnych danych do wystawienia Faktury VAT.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Użytkownika nieprawidłowych danych do wystawienia Faktury VAT.
- W przypadku wystawienia Faktury VAT na błędne dane, Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Usługodawcy o zaistniałym błędzie.
- Usługodawca wystawi korektę Faktury VAT w terminie 7 dni od daty poinformowania go o błędzie w danych do wystawienia Faktury VAT.
8. Odpowiedzialność stron
- Reklamacje i zażalenia
- Użytkownik może złożyć reklamację lub zażalenie w formie pisemnej na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej na adres email: kontakt@powiadom-klienta.pl
- Reklamacja lub zażalenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko Użytkownika;
- NIP Użytkownika jeśli został on uzupełniony;
- adres e-mail Użytkownika;
- opis zgłaszanego problemu;
- żądanie Użytkownika.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację lub zażalenie w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.
- O rozstrzygnięciu reklamacji lub zażalenia Użytkownik zostanie poinformowany na piśmie lub w formie elektronicznej na podany adres e-mail.
- Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia odwołania od rozstrzygnięcia reklamacji lub zażalenia w terminie 14 dni od daty otrzymania rozstrzygnięcia.
- Odwołanie od rozstrzygnięcia reklamacji lub zażalenia należy złożyć w formie pisemnej na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej na adres email: kontakt@powiadom-klienta.pl
- Usługodawca rozpatrzy odwołanie w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.
- O rozstrzygnięciu odwołania Użytkownik zostanie poinformowany na piśmie lub w formie elektronicznej na podany adres e-mail.
- Rozstrzyganie sporów
- Ewentualne spory pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem zostaną poddane rozstrzygnięciu przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Użytkownik może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym z mediacji lub arbitrażu.
- Zmiany Regulaminu
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
- Aktualny Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Serwisu, a wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie publikacji.
- Użytkownik, który nie akceptuje zmian Regulaminu, może w terminie 14 dni od daty ich wejścia w życie rozwiązać umowę z Usługodawcą.
- Usługodawca poinformuje Użytkowników o zmianie Regulaminu poprzez wiadomość email.
- Aktualny Regulamin wchodzi w życie:
- 3.5.1. z dniem 30.07.2024 r. dla Użytkowników zarejestrowanych przed 21.07.2024 r.
- 3.5.2. z dniem 21.07.2024 r. dla Użytkowników zarejestrowanych 21.07.2024 r. lub później.
9. Postanowienia końcowe
- W przypadku zablokowania Konta Użytkownika z powodu naruszenia Regulaminu, Użytkownik nie ma prawa do zwrotu środków za niewykorzystane Punkty.
- Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników w zakresie niezbędnym do realizacji Usług, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO”. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Serwisu.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług w przypadku zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli Usługodawcy, którego nie można było przewidzieć ani zapobiec mu racjonalnymi środkami, takie jak: klęski żywiołowe, wojny, strajki, awarie sieci energetycznych lub telekomunikacyjnych.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania Konta Użytkownika w całości lub w części, czasowo lub na stałe, w przypadku naruszenia przez Użytkownika Regulaminu.
